Friday 1 April 2011

pacek saya, Shazran Hazzeem


kami kawan :) kawan istimewa kutttt hihi saye pun tatahu lah. bulan ney sudah masuk 9 bulan kami berkawan. dulu kami rapat tapi sekarang sudha renggang. biase lahh, orang bekerje saye pule bersekolah kan? tapi kami masih jea text macam biase. nak kate sayang kat dea ney, boleh lah. sayang lah jugak sebab dha lame kawan. nak kate akan ke peringkat couple tuh maybe tak lahh kan? tapi kalau ade jodoh, insyaallah akan cube ke hubungan yang seterus nyea. haha tapi lagi okay kami kawan lah, tade rase terkongkong cemburu dan bla bla bla haha sayang sebagai membe pun dha cukup kan shazran hazzem? sahabat selame nyea okay? :)

*ajim, terime kaseh okay jadi kawan aku? tak penah aku dapat sahabat lelaki macam kau. baik, ambil berat pasal aku, jage aku, ade bile aku susah dan senang, kau sentiase ade bile aku perlu. sayang kau okay :)

No comments:

Post a Comment