Friday 1 April 2011

cerita hari saya


harini budak budak amik result mereka. tatahu asal aku pulak yang meggeletar haha tah pape lah leeya ney ==' aku tak sabar nak tengok budak ney punye result. lulus pun dha bagus kut, susah wor nak dapat A. ney kan pulak straight A kan? bersyukur lah dengan ape yang kite perolehi kerane itu yang mampu kite dapat atas usahe yang telah kite lakukan ;)

dalam pukul 10 lebih ramai dha yang datang, semue duduk dekat lua. tunggu pintu pagar bukak. kesian kihkih aku tengok jea ex senior datang, mesti dorang sangat nervous kan? macam ape yang aku rase waktu aku amek pmr tahun lepas, memang takut tuh dha tak boleh tunjuk. senyum tak perlu kata apa apa :) pukul 12 lebih aku turun bawah dengan lyna sebab nak tengok syamin punye result. nampak syamin aku lah yang amek result dea, patut nyea lyna kan? haha alhamdulillah dea dapat 3a, bagus lah Syamin Ishak, anda berjaya :) pastuh amik buku sekolah dekat syamin sebab nak tengok gamba gamba dalam tuh. mcm mane lah agak nyeah roman aku kan? haha tapi tak sempat aku nak tengok sebab aku naek kelas. ramai lah orang, macam macam riaksi aku tengok. ade yang gelak, ade yang nervous, ade yang menangis. bersabar okay :) naek kelas lepak ngan ammar, pastuh dea tanye pasal along haa teringat pulak aku kat dea haha dari atas aku dha nampak jimmy. aku ajak ammar turun alasan nak tengok along  punye result tapi sebenar nyea aku nak tengok jimmy punye, hikhik ammar pun ikut saje. turun jea ammar pegi kat budak ney, aku pun follow sekali tapi aku follow terus kat jimmy hee dea tekejut kut tengok aku, yelah kami kan gaduh, dha break lagi. tibe tibe jea aku datang kat dea dengan muke yang amat rilek. tak tekejut? har har aku tengok senyap senyap result dea, laju jea tarek. aku dha boleh agak dha result dea macam mane tapi tak perlu lah aku nak tulis. mule mule dea tanak bagi result tuh kat aku, nak tegelak pulak. dengan selambe yea aku berkate 'rilek jea, dan :)' dea pun bagi, haih tahniah lah jimmy. muke awak nampak gile stress, saye faham :) pastuh aku terus melangkah pergi dari situ menuju kea ammar, dha sampai kat dorang baru aku sedha along kat sebelah. aku terus tanye, terus amek lah result dea. whoa lulus bhaiii, tak caye pulakk aminn. yang tanak kalah yea tuh seni dea B+kepujian tertinggi, huh memang ade bakat haha yang lagi lawak, dea boleh cakap kat denn layak lah nak dapat sijil sebab bawah result dea ade tertulis yang dea layak mendapat sijil, bangge lah kunun kan kan? tahniah lah kurus :) aku dengan dea macam membe pulak, selesa cakap dengan dea, haih sudha sudha -,-' sebenar nyea aku masih lagi mencari seseorang, tak puas hati betul tak jumpe dea. mane kau pacekk *shazran hazzeem? puas aku carik tau, penat jea tapi tak jumpe jugak. tape tape henset ade kan? dunie dha maju, boleh contact contact jea ;) aku terus naik atas tanpe toleh pade along lagi, bagus kan? memang nampak gile lah aku tak anggap dea EX aku lagi. bagus aleeya ;D naik kelas amek bag turun balek, memang kurus lah aku nanti turun naik turun naik haha pegi kantin sebab hari ney ade koko. sangat bosan bile kelab, masuk bi huh boring gile kut, buat drama lah bagai. tak minat --' dha habis mase bi, permainan pulak. aku masuk bowling, selamat lah sebab lepak kantin jea. takan lah nak main bowling kat padang kan? haha mengarut lah tapi aku tak masuk pun, bagi buku hijau kat nad, suruh cikgu tande tangan, anggap macam hadir jea, besok amek lah buku tuh kat nad. senang kan nak menipu ney? tiru macam saya ;D haha aku balek dengan zety, lyna balek dengan syamin. hm lege dha sampai rumah. ape lagi zzzzZZZZZzzzzzzz =='

No comments:

Post a Comment