Friday 1 April 2011

mereka jantung hati saya :)



jeng jeng jeng kenal tak dorang ney sape? mesti lah kenal, dorang ney keluarge aku. ape lah, boleh lagi tanye soalan macam tuh kan? har har har saje gedik ;P dorang dorang dorang ney, sangat sangat lah aku sayang. cinta hidup mati punya haha sape lah tak sayang keluarge sendiri kan? hisyh leeya leeya -,-' dorang ney sentiase ade bile aku susah dan senang, aku sentiase berterime kasih kepade mama dan papa kerane melahir kan aku kat dunie yang tak seberape ney kihkih aku rase beruntung sangat jadi anak dorang, aku dapat semua nyea sempurna sekali. tak pernah lagi ape yang aku mintak tak dapat. mesti dapat walau pun lambat. tapi sekarang, kakak aku sume dha jauh jauh. tasya pegi kolej mara kat kuantan, nysa duduk asrama kat rembau, papa pulak kerja tak balek balek kat kl tuh, balek pun sabtu ahad jea. hm rumah mesti akan sunyi kalau dorang tade. hanya ade aku lyna dan mama jea. hari hari rumah sunyi, mule mule memang tak biase dengan keadaan rumah macam ney tapi lame lame okay :') naty kalau aku ngn lyna pegi, sape nak jage mama papa yea? sedih hari hari fk pasal ney. *mama papa, kami semue pergi belajar suatu hari nanti. belajar agar mase depan cerah, itu yang mama selalu pesan. bile dha belajar tinggi tinggi, boleh kerja bagus bagus. dha kerja boleh tampung mama balek kan? adek akan balas sume yang mama telah beri dekat adek. segale budi dan jasa mama papa takan pernah adek lupe. adek sayang korang :)



haa cube teke dorang ney sape pulak? har har dorang ney keluarge aku jugak tau. whoa tamak kan aku sampai nak due keluarge haha bialah, jangan jeles :P dorang ney keluarge angkat aku, sejak aku kecil lagi aku dha bersame dorang, dorang sebahagian dari hidup aku. walaupun aku hanye anak angkat dalam keluarge ney, aku tetap rase sayang dari dorang. aku jarang lepak sane sebab aku masih belajar kat sini, aku tak boleh sesuke hati nak pergi pd. pelajaran aku, aku kene fk jugak tapi tak pernah pun terdetik dekat hati aku untuk lupe pade dorang. aku amat terhutang budi pade keluarge ney sebab dari kecik bela aku tanpe jemu hingga sekarang. *insyaallah, yaa akan sentiase doa kan kesejahteraan keluarge kite mak. mak jage diri baik baik okay. yaa tak boleh jage mak, yaa jauh tapi yaa sayang mak, yaa sayang korang, terime kasih :)

No comments:

Post a Comment