Friday 8 April 2011

aku tak desperate lahh

sampai hati kau tipu aku. sampai hati kau buad aku terluke lagi. kau memang kejam kan? senang nyea kau cakap dengan aku ADE ORANG DHA CURIK HATI KAU. kau fk tak perasaan aku waktu kau cakap macam tuh, tak kan? yea, sebab kau dha ade DEA, aku memang kau takan pandang. tidha mengape HARIITH IZZAT, aku bukan desperate sangat nak kau. ramai lagi aku boleh dapat. kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum. itu memang prinsip aku terhadap buayyeee buayeee frenn kat lua lua ney. sakeli terluke bukan selame nyea akan saket. maybe sementare or 5 minit tak lah setengah jam and then, bahagie seperti biase. aku takan nangis sebab laki macam kau, laki yang tak reti menghargai seseorang yang SAYANG dekat dea. aku DOA dan aku harap TERMAKBUL, KAU DENGAN DEA TAKAN BAHAGIE. aku memang takan lupe ape yang kau buad. jauh jauh aku akan buang kau =='

No comments:

Post a Comment