Friday 8 April 2011

sooping err

malam khamis soopingg sooping wor ;D ahaha tade lah, gurau saje. saye bukan orang kaya maa, tak mampu nak sooping satu hari sampai lebih 5 helai baju, jeans lebih 3 helai. kalau mcm tuh, saya lah orang paling beruntung kah kah tapi cukup lah dengan ape yang saya ade, dengan ape yang saye miliki, dengan ape gelaran saye, sudha puas bagi saya semua itu cewahh ;D

balek skolah, aku tido hanye satu jam. whoa sangat ngantuk. tape tape, malam naty sambung haha pukul 4 sudha gerak sebab mama kate mahu training bowling. dea suruh aku follow tapi lyna stay dekat rumah. bukan maen sehmahngat lagi nak training bowling, yelah orang masuk game kan, training  tuh penting lagi lagi kalau tinggal mase 2 hari saje. sabtu dea dha lawan dha. dea dha bagi name aku untuk masuk game tuh tapi oh sayangg, aku pegi teater pade hari yang same, tidha mungkiiiiin haha tapi aku ade kawan yang boleh tolong aku, iaitu NADIA hoho kawan aku sorang ney mmg handal lah maen bowling, tak terkate whoa lebih lebih pulak -,-' sampai jea di PARKSON SEREMBAN PARADE, aku bukan maen tekezutt lagi, bapak gile ramai manusia. tuh dekat bawah, naek atas mmg tak boleh nak cakap lah betape ramai nyeah kepele kepale lalat. sesak wehh sampai kat tangge pun ramai yang menapak, malu gile aku nak masuk. aku tahu hari ney ade game, nadia lawan dengan semue sekolah tapi tak tahu pulak aku sampai mcm tuh sekali orang bersehmangat nak tengok. aku pun masuk lah nampak kerol sume, guud luck yea haha dha lawan dha baru nak guud guud luck kan? tah pape -,-' aku pun beredar dari stuh.

dalam pukul 7 lebih, sampai rumah. dalam perjalanan tuh mmg mama suruh aku text lyna pun suruh seap awal awal, naty dha sampai rumah gerak terus. kami nak pegi jusco kihkih nak beli baju asal nyea tapi jeng jeng jeng lain pulak yang dibeli, segale macam ape tah. maen beli jea, tak fk panjang dha, nampak cantek angkat terus lah, well aku tahu angkat angkat jea barang yang aku nak beli tuh tapi yang membayar nyea, fk sendiri ler, kesian mama saye, hish jahat anak dea menghabis kan duet jea tapi mama saye memang masyuk lah, tak tipu, dea kua duet dari poket dea bekepuk kepuk, tengok duet banyak banyak tuh lagi lah aku gatal tangan nak amek ape yang aku suke. itu memang keje aku dengan lyna ;D haha sejak kitorang 2 beradek jea kat rumah, senang jugak lah nak beli baju, kasut dan bla bla bla. tak perlu sangat nak save duet kihkih ini lah barang barang yang saye beli, tidha lah banyak, saye tak kaye mama saye jea yang kaye, terime kasih mama untuk segale nyea <3

No comments:

Post a Comment