Friday 1 April 2011

terime kasih

korang, terime kasih kerane denga ape yang aku luah. aku sangat lah sedih dengan kawan kawan kelas aku. korang tempat aku mengadu dan ade setiap kali aku susah dan senang. terime kasih tak terhingge :')

umi haida alishah <3
dari sekolah rendah kite kawan. macam macam kite tempuh untuk ke sekolah menengah. kite terpisah sebab aku mengikut 'mereke' yang aku gelar sahabat tapi 'mereke' same saje. aku sudha tade sahabat lagi dan aku tanak ade kawan baik pun. biar lah aku sendiri tanpe ade sesiape pun kan umi? balek sekolah aku menangis. aku text kau, kau terus reply. sedikit tenang lah hati aku membace ayat kau. kau memang pandai nak buat orang tersenyum. umi, aku harap kau dengan abot sampai ke jinjang pelamin seperti yang kau cerite pade aku. aku mintak maaf kalau ade saket kan hati kau, kalau ade buat hati kau tersentuh. kite akan terus berkawan kan? sampai bile bile, saranghae ;3

nadiah saleh <3
nad, aku nak terime kaseh kat kau jugak. sebab kau, macam macam aku belajar. aku jadi kuad balek pun sebab kau. aku tahu, kau takan pernah jadi macam dorang. kau bukan jenis perempuan yang suke mengutuk kawan. kau dengan dunie kau. semue tak boleh masuk kecuali orang yang kau sayang. aku cube untuk memahami kau nad. 2 tahun kite akan bersame dalam satu kelas. lame kan? aku akan terlampau kenal kau. bile tibe mase nanti, kite akan berkawan baek kan? :)


aqilah amran <3
kau seorang yang ganas, lasak, sangat lah aktiv sukan tapi aku tak boleh kate aku tanak kawan dengan kau. hidup aku sangat lah bosan bile kau tak datang sekolah sebab kau jeala kawan yang takan kutuk aku. aku tahu tuh. hari hari gelak sebab kau, sampai nak menangis aku ney gelak kau tak habis buad lawak jea. jujur, memang tak menyesal kelas dengan kau. memang best gilee kawan dengan kau. terime kaseh kak ;')

4 comments: