Saturday, 7 May 2011

MAMA

Selamat Hari Mama Arbaatus Sa'diah binti Ahmad. Hari ney hari ibu. Hari awookk mama, suke lah tuh ;] Maa, adek mintak maaf awal awal lah, adek tak dapat nak belikan hadiah mahal tahun ney, tadee DUUUUUUWW lalala >.< maluu nak cakap. Faham faham jeala. Adek dapat beli kek jea untuk mama, adek tahu itu sudha mencukupi bukan? Awak kan mama saye, mesti lah saye tahu kalau itu sudha cukup buat tande peringatan bahawa hari ini adalah HARI IBU SEDUNIA. Ibu ibu di dunia, SELAMAT HARI IBU cewwaaah ;D adek saje jea wish lambat, saje nak buad mama sedih sekejap anak anak dea tak engat nak wish hoho tepat pukul 12.o8 minit baru lah aku, tasya, lyna naek atas dengan membawe kek, siap ade lilin lagi tuu. Lilin besaa tauu ;) haha aku naek atas terus jea nyanyi lagu ney, nak denga tak? Suare aku sedapp lerr
==' IBU IBU, ENGKAU LAH RATU HATIKU, BILAAAA pastuh nak sambung lagi tak sampai dha, dha jadi suare soprano, suare besa besa gitu, haha mama pun tersenyum riang. Dea tiup lilin & potong kek, bukan hari jadi tapi hari ibu -,-' tapi sayang nyea, aku terlalu kenyang nak makan kek tuu. Tengok mama potong kek tade pulak aku rase teliooorr nak makan haha kenyang sangat dha aku ney, mane tak nyea dari pagi sampai kea malam makan jea kejee, dha gemok lah sekarang tapi masih jea chill, leeya leeya --' alaa tape lah, gemok comel kann kann? ;) hee mama saye pun tak makan kek tuu, dea dha kenyang. Ajak papa makan, err boleh dea kate cmney 'tanak lah, naty gemok' aku shoot hidung kau kang paa, kau mmg dha gemok pun. Saba yolaaah ==' aku pun turun masuk bilik, simpan kek dalam peti. Habis citee, EAAAHH belum lagi. Sambung balek, mama masuk bilik aku. Aku pun salam dea, mintak maaf lagi. Macam dha hari raye cume lagu raye jea tak bukak lagi, kalau tak dha banjir bilik ney semue nangehh haha aku sorang jea mintak maaf, lyna ngn tasya takk pun. Aku seap sujud lagi dekat mama aku, bayang kan jeala. Akak denn dha golak golak dha, maluuuu pulak --' sayang nyea nysa tade malam ney, dea tak balek. Ohh sedih hilang sorang adek beradek tapi kitorang tetap engat kau, engat sampai mati lah HAHAHA dea MAMA saye, MAMA DUNIA AKHIRAT. Maa, adek CINTA mama okayy <3

                             

No comments:

Post a Comment