Sunday 10 April 2011

TEATER

semalam adelah hari yang aku betul betul seronok, sangat seronok. senyum terus tak sedih lansung. memang aku tak fk ape ape bile dha ade kawan kawan ney :) cerita bermula.

datang saje sekolah kene terus pegi kantin sebab nak makan. aku dha lah sampai lambat, nak makan lagi tapi kalau tak makan naty aku pulak kebulur haha tape lah, makan makan tapi meyesal gile sebab aku baru nak makan cikgu dha suruh gerak. how dare you doing like this to me? dha lah nasi ayam pulak tuh, terpkse aku buang. satu bungkus penuh aku buang mcm tuh jea. memang aku nak bungkus tapi dha letak sup oh sangat sedih D'; tape lah, nasi lyna ade, ngap ngap dea punye jeala haha pastuh aku dan budak ney pun naek bas.  dalam bas cikgu ade bagi lagi makan, ape lagi aku pun ngap ngap lahh yumii yumii :D dalam bas memang bosan, tak tahu nak buad ape. nak memekak pun tak boleh sebab duduk depan cikgu tapi cikgu sabariah memang bestt, buad lawak betul dengan kak yana. asyik golak yoo denn haha budak laki pulak sume menggelabah kat belakang,  pastuh msj msj aku. sohai, satu bas pun nak msj msj. tah pape =,= agak lame lah jugak nak sampai, denga lagu jeala. aku agak selekeh bile pakai tudung sebab rambut aku tejuntai juntai, bapak saked hati aku. penad aku masuk kan kat dalam rambut tuh tapi degil, nak jugak kua. rase macam nak bukak jea tudung tuh tau, marah ney marah ney haha tapi aku malas nak kesah, bia lah haih =='

sampai jea pukul 4, aku dha ready dha nak turun ney hish tak sabar pulak haha saket ontot duduk lame lame dalam bas, turunn jea dari bas memang lege. lagi lege bile kitorang BEBAS hendak melakukan ape saje dari pukul 4 hingga pukul 6. aku ngn lyna ape lagi, shopiiingg lah haha kitorang jalan dari bawah sampai atas, dari atas sampai bawah tapi kitorang tade hati pun nak masuk petrosains, sekali masuk haritu memang pening kepale, memag tak penah masuk dha lepas tuh. jalan sane jalan sini sampai lenguh kakai, pakai wedges pulak tuh lagi lenguh tapi tak lenguh mate tengok baju baju super duper HOT tuh haha lyna bukan maen lagi, maen angkat jea baju ape dea nak. untung lah ade sale. aku pulak cari kemeje sebab aku tade kemeje nk pakai masuk teater naty. uas lah masuk sane masuk sini tak jupe yang berkenan pulak. aku ajak lyna masuk MNG *manggo kut kut ade lah berkenan, tupp tupp lyna yang angkat satu tshirt perhhh dea memang kaye, tadi dha beli satu tshirt kat ZARA ney beli lagi, suke hati kau lah, duet mak apak kau bagi banyak sangat. tibe tibe aku ade nampak satu kemeje yang sangat cantek kat MNG tuh, murah jea RM129, engat nak angkat tapi lyna kate tayah lagi sebab tak masuk I SETAN lagi, aku pun fk betul jugak so lepas dha bayar bau lyna kitorang pegi I SETAN, perhh lyna nak angkat lagi tshirt, kali ney memang aku tak bagi lah, saving siket duet tuh. betul lah cakap lyna, memang ade lagi kemeje yang lagi cantek dari MNG tuh, butik SEED. memang cantik tapi lagi murah lah harge RM79, aku tengok jam pun dha pukul 5.34 waktu tuh aku terus angkat jea sebab naty cekgu memekak pulak kalau lambat. dha selesai bayar, aku text mirul. engat nak belanje makan lah kononrupe nyea dea dhaade dgn cekgu da tunggu bas whoa belum pukul 6 lagi, memang aku lapa lah tak makan. kua jea dari KLCC tuh nampak dorang, fuhh tengok dorang snap snap gamba aku pun enjoy lah haha bestt gilaa waktu tuh, macam macam posing ade, gile gile wehh dorang ney. masing posing nak bajet hot jea, sentap aku tau. cikgu rafizi pun nak posing jugak haha cikgu sabariah ape tah lagi kan? hahahaha tapi memang bestt ;D lepas tuh bas pun sampai, kami pun beredar.

pade pukul 7, aku sampai lah kat istane budaye tuh. sekejap jea dha sampai rase nyea, nak rehat kan kaki pun tak boleh. letih doe -,- turun jea dari bas tengok dekat kedai makan macam ade konsert, buad bodo jelah. masuk jea fuhh tepukau mate aku, cantek gile kutt, sejuk pulak tuh *orang tak penah pegi, batakk siket kah kah memang bestt lah tempat tuh, gayat aku tengok, macam orang kampung baru masuk bandar haha tapi buad roman rilek jeala, aku tade lah nak tunjuk aku batakk haha tibe tibe, perut aku berkeroncong, errr lapaa lah pulak. aku terus cari Ammar, ammar kate nak belanje aku makan dalam bas tadi. yess jimat lah duet siket haha kitorang ramai ramai pegi makan dekat tempat yang ade konsert tadi, Ammar beli kan aku air Fresh Oren dgn Nasi Goreng Cine tapi sayang tak sedapp, pastuh lepas makan pegi tuka baju. aku pakai baju kemeje yang aku beli tadi, cantek lah jugak haha



pade pukul 7, aku sampai lah kat istane budaye tuh. sekejap jea dha sampai rase nyea, nak rehat kan kaki pun tak boleh. letih doe -,- turun jea dari bas tengok dekat kedai makan macam ade konsert, buad bodo jelah. masuk jea fuhh tepukau mate aku, cantek gile kutt, sejuk pulak tuh *orang tak penah pegi, batakk siket kah kah memang bestt lah tempat tuh, gayat aku tengok, macam orang kampung baru masuk bandar haha tapi buad roman rilek jeala, aku tade lah nak tunjuk aku batakk haha tibe tibe, perut aku berkeroncong, errr lapaa lah pulak. aku terus cari Ammar, ammar kate nak belanje aku makan dalam bas tadi. yess jimat lah duet siket haha kitorang ramai ramai pegi makan dekat tempat yang ade konsert tadi, Ammar beli kan aku air Fresh Oren dgn Nasi Goreng Cine tapi sayang tak sedapp, pastuh lepas makan pegi tuka baju. aku pakai baju kemeje yang aku beli tadi, cantek lah jugak haha


mase ney yang aku tak saba saba, masuk teater. aku duduk sebelah Ammar. memang giloo duduk sebelah dea. mule mule teater memang bosan, menari lah menyayi lah, kelua jea NYAH memang tegelak gelak lah aku, bestt pulak. tak ngantuk macam tadi. kalau tadi, aku tido jea. NYAH ney memang bestt, tak tipu. tak tahu lah macam nak cite, kene tengok sendiri lah yea. sekian lah cerite saye :)



 


No comments:

Post a Comment