Monday 21 March 2011

kisah hari ini ;)

aku terlampau excited sangat ade blog ney. hari hari nak tulis haha leeya leeya, sangat menyedih kan ;D hari  ney bermula nyea sekolah setelah seminggu cuti. err agak malas lah nak pegi sekolah tapi nak buat mcm mane kan? saye budak baru belajar (;

pertame sebab aku malas ialah kerane hari ney akan dapat lah kertas kertas yang aku malas betul nak tengok markah nyea. kertas E X A M, omg ==' aku tahu hari ney mesti dpt punye. istighfar banyak banyak. aku ney seorang yang sangat nervous mengambil sesuatu bende yang aku tak pasti ape hasil nyea. pade waktu tuh mule lah aku gelabah. jalan sane jalan sini, tengok kertas orang, kacau kawan kawan aku tapi dlm hati fuhhh dup dap dup dap, tk sape tahu tau -.-' haha bile dha dapat bayang kan jelah mcm mane haha

sebab kedua adelah kerane bahu aku yang menganjeng sakit nyea ney. terpakse lah aku menjadi seorang gadis selekeh dengan membawa bag sandang, sungguh aku tak suke tapi nak buat mcm mane lagi. tuh jela cara yang ade, huh sabar jelahh ==' budak ney pulak tahu bahu ngn lutut aku saket, dha konfirm bantai menyial jea kat skolah nanti. mcm tadi lah, aduhh saket betul hati aku. dorang dha tahu bahu aku saket lagi nak tumbuk tumbuk, siut betul. memang saket, menjerit jerit aku macam orang hilang anak haha macam tau ;) lutut aku pulak boleh nak disepak, kau memang kejam lah ammar. aku tana kawan kau dha haha tapi kau pun ade luke kat perut kau, geli pulak aku tengok luke kau tuh kene jahit. *dushhhh satu tumbukan yang amat dahsyat sekali menumbuk perut kau. haa aku tutup telinga dulu haha sabar tau ammar? aku simpati. tuh lah, laen kali jangan nak menyial buat aku sangat, kan dha kene haha ;D

senyum, tak perlu kata apa apa :)

No comments:

Post a Comment