Sunday 20 March 2011

Akhirnya :)

akhirnya, siap juga blog aku. sangat susah membuat ini blog. banyak banyak lah bersabar tadi. alhamdulillah, siap juga apa yang aku buat. aminn :) saye di sini ingin berterima kasih banyak lah sangat lah banyak kepada Elyn Yusoff kerana terus menolong membuat ini blog tanpa berasa marah haha kaka elyn, terima kasih banyak okay. banyak kaka tolong adek dalam buat bende ney. yelah, adek kan lembap sikit. sikit jea, tak banyak <3


baru hari ney aku mencuba untu membuat blog. selame ney memang aku nak buat pun tapi fikir balek, aku ney jarang online. kalau buat jea tapi tak tulis, buat ape kan kan? haha tapi tape lah, ade blog ney pun dha cukup bagos. tujuan buat blog ney pun sebab aku nak tulis ape yang terlintas dalam hati aku. aku tana pendam sebab akan membuat aku sakit. biar lah aku luah kan di dalam ney. yea, aku tiade tempat mengadu. hanye mampu berdoa pade yang MAHA ESA sahaje. aku mintak maaf awal awal kalau ape yang aku tulis pasal seseorang tuh membuat kan orang tuh terase, marah atau kecik hati. aku mintak maaf awal awal okay? aku hanye ingin meluah kan ape yang aku rase sahaje. bukan hendak mencari gaduh, meminta simpati dan sebagai nyea haha maaf kan aku awal awal lah yea?  harap aku berjaye membuat blog ney dengan baik nyea. aminn ;)





No comments:

Post a Comment