Monday 21 March 2011

heart A :)

                               'A :)
pertame kali kau hadir balek dlm hidup aku, aku tahu kite akan besame. sampai lah sekarang, kau jadi pengganti N. aku lege sikit sbb aku pun syg kau lebih dari kawan. sentiase mcm tuh lah bile aku coup ngn along pun. aku ttp tak boleh anggap kau kawan sbb kau ex aku, mustahil lah nak jadi kawan kan? hm tapi jodoh kite panjang, kite besame balek. alhamdulillah :) buat mase ney, aku okay lah dgn kau. kau jage hati aku dgn sgt baik. lepas break dgn DEA jimy, aku mintak maaf. aku berubah. aku menjadi seorang perempuan yg sangat keras hati, kalau aku salah pun dlm hubungan kite aku ttp takan mengaku sampai kau pujuk aku, jahat kan aku balas kat kau mcm tuh? aku sakit sbb dulu aku seorang perempuan yg sangat bodoh denga semue ape yg DEA ckp. aku tunduk bisu bile dea marah, hine aku. aku masih jea terus mintak maaf, text dea tapi dea sangat ego. bodoh kan aku? aku denga sebijik sebijik ape yg dea ckp sampai aku baru sedar sekarang dea pijak kepale aku. YA ALLAH! cukup lah pasal DEA. jimy, aku mintak maaf. hubungan kite akan tetap scandel sbb aku tanak coup dha, mmg tanak dan takan. aku takut aku tak boleh syg kau mcm mane aku syg DEA. aku takut dha nak coup. sume sbb DEA. dha dha, aku hanye nak belajar buat mase ney sampai aku bebas dgn sebebas bebas nyea. jimy, kau jgn risau. aku syg kau sgt even relationship kite hanye sekadar SCANDEL. ai el wai :)

No comments:

Post a Comment