Monday 21 March 2011

heart N :)

                                                                                                                                                                                                              
                  Nazirul Azmi Noor Azizi ;')
kau tak rendu aku kea? kau memang dha tak sayang aku yea? yea, aku tahu kite sudha putus tapi kenape ending hubungan kite mcm ney? kau tak saket kite putus cmney? kau tade rase sunyi atau hilang seseorang yang kau sayang kea? N, banyak sangat kenangan kita sampai aku rase aku tanak ingat lagi. aku terlampau saket dgn semua ney. terlampau susah untuk aku buang jauh jauh. huh! aku tahu aku mesti lupe kan kau. aku cube N tapi tak bole. mane jea aku pergi aku mesti ingat kau sbb DULU kau segalanya untuk aku tapi SEKARANG aku tatahu nak bergantung pade sape lagi ;( sudha genap sebulan seminggu kite break. kalau dulu, kite mesti couple balek. sekarang tidha lagi kan? kite memang akan putus mcm ney jea kan? SAKET nyea. itu jea yang aku rase sekarang. aku rendu hubungan  kite yang dulu. aku rendu segalanya pasal kau DEAR ;( HUN DEAR BIE BABY AKU KAU, ini semue panggilan kite kan sayang? indah kenangan kite. hm, tape lah. kau jage diri baik baik okay. aku nak kau tahu, tade satu perempuan pun yang akan sayang kau mcm mane aku sayang kau walaupun kau sudha ade gf, kasih gf baru kau dgn kasih yang aku pernah bagi kau takan pernah SAME. ingat tuh. aku mintak maaf atas segalanyea yang aku pernah buat dlm hubungan kite dulu. aku tahu aku akan dpt lupe kan kau satu hari nanti dgn ade nyea ORANG baru di sisi aku. aku cube okay. kau jangan lah risau. aku hope kau bahagie dgn life kau sekarang. terime kasih kerana bersame dengan aku dulu. segala kebahagiaan dan kesakitan kita takan pernah aku lupe kan. selamat tinggal ;')


                          aku berjanji ;')
harini dha genap bape bulan tah kite break. masih jea tak boleh lupe kau. punye lah susah aku nak lupe kau. aku mengaku, kau masih ade dalam hati aku. aku cube cari pengganti kau tapi buat mase ney belum lagi sbb tade lagi orang yang aku sayang seperti mana aku sayang kau :') aku denga mcm mcm cerita pasal kau. dha pasang sampai 10, hebadd lah kau. mesti kau bangge kan? kesian lah pompuan pompuan tuh jadi alat mainan kau. kalau kau ckp kau sayang semue nyea itu adelah tipu semata semata hanya untuk menjage hati dan perasaan mereka. haih asal lah kau jadi mcm ney? kau happy dgn life kau sekarang? dgn pasang 10? aku rase simpati lah pulak sebab desperate sangat nak sume perempuan ==' tape lahh, hidup kau, hak kau, ape lah aku ney. masih jea sibuk psl kau. aku sebenar nyea yang patut dikasihan kan? kau sikit pun tak heran psl aku, kau hine aku rtuh sikit pun kau tak mintak maaf. nampak lah dari stuh hm denga kau nak pegi kl, duduk sane terus. betul kea? dulu mase aku sakit hati dgn kau, aku mmg nak kau berambos dari ttj ney. pegi lah jauh jauh jgn balek. itu yg akan membuat aku lege tapi bile denga kau nak pegi, tedetik pulak kat hati aku nak tengok kau buat kali terakhir. teruk lah aku ney, tapi kau jangan risau lah. suatu hari nanti aku pasti akan dapat lupe kau. aku berjanji :)

No comments:

Post a Comment