Friday 1 April 2011

maluu -,-'


setelah sekian lame tidha pegi sekolah, harini aku dgn bangge nyea, bangun awal pagi, seap cantek cantek, kemas kemas kerane ingin menjejaki sekolah semula haha baru 4 hari tak datang, ckp mcm dha sebulan pulak -,-'

melangkah saje kaki di pintu pagar sekolah, 'whoa sangat rendu wor ini sekolah. tersenyum riang aku :)' dtg jea macam biase, duduk dekat perhimpunan. hm tade yang berubah pun. same jea. aku sudha makin bosan dengan sekolah aku. dha tade aura nak dtg sekolah cehhh haha duduk jea kat perhimpunan, jumpe kawan kawan. mereke tersenyum saje melihat aku. fuhh dorang bukak jea mulut, aku malas betul nak denga. belambak gile keje sekolah aku tak siap. kene buat pembentangan, mat banyak latihan, pedagangan ade nota, aduhh tepuk dahi jeala ==' masuk jea kelas, terus pegi dekat meje aku. 'sangat lame tak jupe kau meje, haha aku tahu kau rendu aku :)' sangat sayang tau ini meja sampai satu hari tuh hilang sampai kea atas aku carik. punye lah banyak meje laen nak jugak meje tuh haha nak tahu nape aku sayang meje tuh? sebab aku dengan penat lelahnyea mengecat meje tuh agar menjadi lagi cantek, tak sanggup nak hilang meje tuh hoho terharu pulak :') semue nyea seperti biase. mule lah pembelajaran kami apabila cikgu noridah masuk. tibe tibe dea nampak aku dgn lyna. tekezutt aku dea panggil aku. mesti nak tanye kenape aku tak dtg ney. jeng jeng jeng aku dha agak dha, dengan muke series dea tuh haih mampu senyum jea. kalau orang tanye kite, kite senyum jea, orang tuh tak rase nak marah kea? haha itu lah yang aku buad. malas nak denga dea cakap banyak, terus duduk, boringg =='

selepas rehat, kitorang kene pegi bilik science sebab memang kalau waktu science kene pegi lab. aku duduk meje belakang haha malas nak duduk meje depan ney, baek sangat -,-' duduk  borak borak dengan aboy, memang tak denga lah ape yang cikgu ajar haha buad bodo jeala. habis jea waktu salam cekgu norafipah, dea mule nak besuare dengan aku suruh aku duduk depan lah bagai aduhh tak suke lah nak jadi baek duduk depan ney, tape duduk belakang pun belaja jugak tau cekgu hii ;) lepas tuh naek kelas, mase untuk bi, sir Ud. lalala boringg ==' TETIBE fuhhh memang best lah cekgu fipah masuk kelas dengan muke nyea yan agak series nak menangis berkate, 'dengar sini. cikgu takan halal kan ape yang awak belajar sampai akhirat, segale ilmu yang cikgu beri takan pernah berkat. sesiape yang telah memasuk kan tangan ke dalam bag cekgu dan mengambil dompet cekgu tolong pulang kan. kalau awak nak amek duet, amek lah tapi tolong pulang kan dompet cikgu. duet hasil titik peluh cikgu. tape, awak nak amik duet amek lah. tolong pulang kan kalau tak cikgu memang takan halal kan ilmu cikgu sampai akhirat. awak tanggung.' korehhh betul ayat cekgu. tesentap sentap haa denga. malu lahh 4E digelar kelas mencurii maluuuuu --' pastuh ade spotcheck sume, ramai gile syak nazri yang amek. sebab dea tegese gese kua bilik sn, waktu bi dea masuk, waktu sej dea kelua terus hilang. budak ney cari dea pun tak jumpe. aku tak berani nak tuduh dea. naty aku jugak yang dapat dose. aku memang tak masuk campur lah hal ney. aku tak amek so buat hal sendiri jeala. malas nak besuare. semue dha selesai, balekkkk. ape lagi ZZZzzzzzzzzzzZZzZzZzZz =='

No comments:

Post a Comment