Friday 1 April 2011

sunyi

malam ney tak dapat tido lagi. dha bape malam dha macam ney. tatahu lah asal mate ney susah sangat nak lelap. dha pejam nak jugak bukak. degil wehh mate ney. geram betol. besok kat sekolah mule lah ngantuk. cikgu beri ilmu, aku amik nikmat. nikmat tido. haih ==' tiap tiap malam aku mesti murung. mesti memikir dan terus memikir tanpe henti. kalau aku terlampau tetekan memikir kenangan kite yang sangat susah aku nak lupe, dha confirm aku menangis. sampai bile nak macam ney leeya? tiap tiap hari aku tunggu msj masuk dari fhune aku, tunggu kau msj aku, tak henti menunggu tapi aku tahu, takan penah masuk, sampai bile bile pun. hanye sia sia ape yang aku tunggu dan berharap agar kau msj aku. hidup aku sangat sangat sunyie tade kau. aku dha tade tempat mengadu, tade tempat untuk merase ade nyea orang sayang aku, dha tade semue tuh. kenape sume ney jadi kat aku? kenape mesti aku yang rase? cukup lah, sangat saket. aku tak tahan dha, jangan seksa aku lagi. tolong ;'(

No comments:

Post a Comment